ריקוד "מאזנות כוחות" - סרטון

איך הופכים את ה"אי אפשר" ל"אי של אפשר"?
מתחילים עם חלום של אסנת נחשון, המורה שלנו למחול, אשר חברה לשותפתה להנחיית להקת המחול הבית ספרית – אביבה גולד. יחד, הן הובילו סדנת "מאזנות כוחות" של להקת המחול של מיתרים ובנות מגמת המחול של "קמפוס קרית שרת".
לאורך המחצית יצרו יחד ריקוד המשלב יכולות פיזיות שונות, למדו להקשיב זו לזו – כל אחת, ליכולותיה ומגבלותיה. מהר מאוד הבינו, שהמגבלה איננה מכשול, או מקום למבוכה, אלא מקום ליצירתיות, צמיחה והיכרות חדשה עם הגוף.
בסיום התהליך הופיעו במסגרת "שבוע האומנויות" של קמפוס קרית שרת, במספר הופעות בבית שטיינברג בחולון וזכו לתשבוחות של הקהל הנרגש שצפה בהן. אנחנו, צוות ותלמידי מיתרים, גאים וגאות בתוצר המיוחד של הבנות.
תודה לאסנת ואביבה על ההובלה והכוריאוגרפיה, לטל שאולי רכזת מגמת מחול קמפוס קרית שרת על ההזדמנות לחבור לסדנה משותפת, לטלי ורטהיים וחי כהן על ההשראה מ"כח האיזון".

ידיעות נוספות

מופע מחול "כוח האיזון" - שיתוף פעולה בין להקת המחול של בית ספר מיתרים לבנות מגמת מחול ח'-ט' של תיכון קריית שרת

3 בפברואר 2023

לאורך המחצית, בנות להקת המחול של מיתרים נסעו בכל יום חמישי לתיכון קרית שרת, ונפגשו עם בנות מגמת המחול של תיכון ק"ש בסטודיו התיכון. הבנות השתתפו יחד בסדנת ריקוד מיוחדת

יום המורה תשפ"ג בבית ספר מיתרים

3 בפברואר 2023

ב-9 בינואר ציינו בבית הספר את יום המורה. תלמידי בית הספר והוריהם נערכו להקמת בית קפה באולם הספורט, הגישו פרחים לצוות החינוכי והקריאו ברכות מרגשות. ביום זה, זכינו לארח את